loader image

სოციალური მედია

01 დამკვეთის მთავარი იდეის, მიზანის, უპირატესობებისა თუ ნაკლოვანების განსაზღვრა დამკვეთთან კომუნიკაციის საფუძველზე

02 დამკვეთის საქმიანობის, სფეროს შესწავლა მიკრო და მაკრო დონეზე:

ქვეყანაში ამ საქმიანობით დაკავებული კომპანიების და მათი საქმიანობის შესწავლა, ანალიზი, დასკვნების გამოტანა

კონკურენტ-კომპანიების უპირატესი და ნაკლოვანი სერვისების წარმოჩენა/ჩამოყალიბება;

დამკვეთის მიერ ‘მოწოდებული’ იდეების/მიზნების/უპირატესობების/ნაკლოვანების შედარება კონკურენტ-კომპანიებთან და ჩვენი ანალიზის, დამოკიდებულის ჩამოყალიბება;

დამკვეთისთვის შემსრულებლის დამოკიდებულების გაცნობა ანალიზზე საფუძნებული არგუმენტებით;

დამკვეთთან კომუნიკაციითა და მისი სურვილისამებრ, კომპანიის სერვისებისა თუ სხვადასხვა პარამეტრების რეგენერაცია, რებრენდინგი. მაგალითისთვის: არსებულ ბაზარზე კონკრეტული სეგმენტის შეცვლა ან არჩევა; ახალი უპირატესობების წარმოჩენა და მათზე აქცენტების გაკეთება შემდგომ ეტაპებზე და ა.შ…

03 პოსტების თემატიკა - შესაბამისი ვიზუალური და კონტექსტური გზავნილებით. მაგალითად თემატიკაში შესაძლოა მოიაზრებოდეს შემდეგი:

  • კომპანიის შესახებ
  • პროდუქტის/სერვისის შესახებ
  • ყოველკვირეული რუბრიკები
  • უბრალოდ საინტერესო ან მისალოცი სახის
  • Event პოსტები
  • აქციები
  • ვირუსული კამპანიები

04 მიმდინარე სტატიკის საფუძველზე სხვა ინტერნეტ მარკეტინგული საშუალებებისა და ხელსაწყოების მოძიება, რის დახმარებითაც შესაძლებელია დამკვეთის პოტენციური მყიდველების მოზიდვას. პირობითად, ბლოგ საიტი, Google Advertising...

05 ‘ფეისბუქ-ფეიჯის’ კედელზე პოსტების თემატურად თანმიმდევრული გამოჩენის დაგეგმვა. ეს აქტივობა, რეალურად, შემდგომ ეტაპზეც (სარეკლამო კამპანიის წარმოების ეტაპზე), ყოველ იტერაციაზე უნდა გავტესტოთ, დავაკვირდეთ და ასე შემდეგ... მიუხედავად პოსტების თემატურად თანმიმდევრული გამოჩენის შესაძლო ცვლილებებისა არ უნდა დაირღვეს ერთი ძირითადი პრინციპი - მომხმარებელმა კედელზე გადმოსვლისთანავე, მაქსიმუმ 5 პოსტის ნახვის შემდგომ, უნდა გაიგოს კომპანიის მთავარი იდეა, მიზანი და უპირატესობა.

06 სარეკლამო კამპანიის დაგეგმვა და წარმოება დამკვეთთან კომუნიკაციის საფუძველზე :

ყოველთვიური შესაძლო ბიუჯეტის განსაზღვრა და გადანაწილება;

უკვე განსაზღვრული ბაზრის შესაბამისი პირველადი პარამეტრების ჩამოყალიბება, რომელთა საფუძველზეც მოხდება სარეკლამო კამპანიის წარმართვა

სარეკლამო კამპანიიზე დაკვირვება; სტატისტიკის წარმოება და უკუკავშირის  მიღება

სარეკლამო კამპანიის ეტაპზე, ყოველ ახალ იტერაციაზე (თემატური პოსტების  გარეკლამება/’დაბუსტვა’) უკუშედეგის გათვალისწინება

მეტი თვალსაჩინოებისთვის იხილეთ ჩვენი პარტნიერების გვერდები ვისაც ვემსახურებით

#შეიგრძენი #აღიქვი #წამოიდგინე